sobota 12. října 2013

TROCHA IRONIE NIKOHO NEZABIJE

Já to sem musím dát, protože to třeba ještě někdo neviděl. Je to starý, ale výborný. Myslím, že pokud to má člověk v hlavě srovnaný a věří, čemu věří, ze správných důvodů, tak ho trochu inteligentního sarkasmu spíš potěší než cokoliv jiného. Ovšem doufám, že bude všem jasné, že vše dopadlo, jak dopadlo, jen proto, že nesehnali včas kousek toho inkriminovaného modrého Mondea...

http://www.youtube.com/watch?v=2GWDCtcwiBU

A jako protiváhu jeden můj úplně čerstvý zážitek o tom, že ta homeopatika (ne)fungují, protože to je akorát voda. Cca před dvěma lety se mi podařilo objevit můj konstituční lék, který mi opravdu velmi dobře fungoval. Původně jsem hledala něco na nespavost a vyčerpání, protože jak děti nespaly, tak jsem měla naprosto rozhozený spánkový rytmus, koukala v noci do stropu, i když děcka byla náhodou v klidu, ve dne se pak ploužila jako mátoha, měla migrény z nevyspání a upadala do depresí. Lék fungoval skvěle, dokonce i při nemocných dětech a probdělých nocích jsem byla plná energie a jak se mi postupně srovnalo spaní, přestala jsem ho brát. Vzpomněla jsem si na něj nedávno, protože jsem začala opět zírat po nocích do stropu, přestože obě děti už spí bez problémů celou noc. Znovu jsem si přečetla obraz, zaznala, že se nic nezměnilo, ba naopak a že by možná nebylo od věci zkusit vyšší ředění, takže místo 15CH jsem pořídila 30CH. Nikdy předtím jsem neměla po podání žádný zvláštní pocit, víceméně mi homeopatika po této stránce nic nedělají, jen při těch mých "chřipkových" se mi cca na půl dne docela přitíží. Takže rozhodně vylučuju placebo efekt, protože jsem lék měla už dřív a silnější potenci jsem nepřikládala žádnou důležitost. Přibližně do dvaceti minut od podání na mě padl stav, který máte při takové té středně těžké opilosti - fyzická únava tak těžká, že vás prostě neunesou nohy, ztěží uděláte krok a neustále se skládáte na zem. K tomu jsem se smála, jak totálně sjetá, bylo to fakt parádní a manžel z toho měl druhé vánoce. Když se dostatečně pobavil na můj účet, odvedl mě do postele, já usla jak špalek a ráno se vzbudila naprosto zrelaxovaná. Beru dál každý den večer, ale raděj až v posteli. Výsledky se mi fakt hodně líbí, nejen, že nejsem najednou vůbec unavená, ale dost věcí se najednou srovnalo i na psychické rovině (ano, může to být náhoda, ale já vím svoje). Takže možná, kdyby měli kousek toho Mondea... Ale raději dávejte přece jen na silnících pozor :-)

5 komentářů:

  1. tak kousek mondea je fakt vtipný... no nic no, jinak jsem tomu asi moc nerozuměla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty seš prostě ten skeptik, no... Počkej, ti jednou hodin nějakou kuličku do čaje a uvidíš. Jestli se trefim teda s tím lékem, ale přinejhorším ti přečmárám čáry na ruce (ale na to zas nevěřim já, takže by to asi nedopadlo moc dobře, kdoví, co by se ti pak přihodilo).

      Vymazat
    2. pfff... jaký skeptik? jen je to pro mě asi moc náročné, potřebuji něco dynamičtějšího a zábavnějšího než dvě kapky v půl litru.

      jo a až mi budeš tedy přečmárávat ty čáry... tak spíš mi nějak uprav tu čáru osudu nebo tu o tom bohatství... to by taky nebylo špatné.

      Vymazat
  2. To video mě fakt pobavilo - prý homeopatický ležák :-)
    Ty jo tak takové veselé pilulky chci taky :-) Je fakt, že s ředením jsem ještě neexperimentovala, ale budu to muset prubnout!

    OdpovědětVymazat
  3. K nějakýmu experimentování s potencema bych nerada naváděla :-) Já tu mám ještě jeden lék, který jsme si pořídila ve vyšší potenci, protože problém přetrvává, ale po tomto zážitku se trochu bojím, tentokrát je to víc cílený na psychiku, tak s tím začítím otálím :-)

    OdpovědětVymazat